1.Datele de contact ale autorității:

***

2.Programul de funcționare al instituției

  • Primăria Comunei Lăpugiu de Jos
    • Luni: 08:00 – 16:00
    • Marți: 08:00 – 16:00
    • Miercuri: 08:00 – 16:00
    • Joi: 08:00 – 16:00
    • Vineri: 08:00 – 16:00
  • Compartimentul Informații și relații publice
    • Luni: 08:00 – 16:00
    • Marți: 08:00 – 16:00
    • Miercuri: 08:30 – 18:30
    • Joi: 08:00 – 16:00
    • Vineri: 08:00 – 16:00

***

3.Audiențe

  • Program audiențe la sediul Primăriei comunei Lăpugiu de Jos:
  • Primar – Alin-Traian Chiorean: Joi 10:00 – 14:00
  • Viceprimar – Ioan Golășie: Vineri 10:00 – 14:00
  • Secretar – Doina Ursu: Miercuri 10:00 – 14:00

Datele de contact necesare pentru înscriere: nume, prenume, localitate și problema, pe scurt, pentru care se solicită înscrierea în audiență.

***

4.Petiții

Puteți adresa o petiție instituției noastre prin una din următoarele modalități:

  • Personal la sediul instituției sau prin poștă
  • Pe adresa de e-mail: secretar@primarialapugiudejos.ro
  • Completând formularul electronic pentru petiții de mai jos:

 

***

5.Numele și prenumele funcționarilor publici responsabili pentru accesul la informații de interes public

  • Secretar UAT Lăpugiu de Jos Doina Ursu, persoana responsabila pentru aplicarea prevederilor Legii nr.544/2001 din partea conducerii;
  • D-na Viorica Oprean –  funcționar public responsabil cu difuzarea informațiilor publice.

Tel. 0254-281767, Fax 0254-281782, E-mail: secretar@primarialapugiudejos.ro

Primaria Lăpugiu de Jos, Google Maps